Bir kitap ile başardım.

00:39


merhaba sevgili takipçilerim :) adım Tuğba, 32 yaşında 2 çocuklu evli bi bayanım.  Yıllardır bir çok bayanım yaşadığı kilo sorunu bende yaşayanlardanım :( Yıllarca diyet yapiyorum, yıllarca aç kaldım ama bir türlü kilo veremedim, bırakın kilo vermeyi sürekli daha fazlasını geri aldım. şunu öğrendim ki diyet yaparak sadece kilo alınıyor :) şimdi size bir kitap ile tanışmamı ve sonucunda nasıl inanılmaz kilo verdiğimi ve bir daha kilo almadığımı anlatacağım :)

facebook'da dolaşırken "zayıflamada son söz" isimli bir kitap gördüm. önce diyet listeleri veren şu aptal kitaplardan olduğunu sandım. ama biraz araştırınca tamamen diyet önermeyen hatta diyetin kilo aldırdığını savunan bir kitap olduğunu fark ettim. tam da aradığım şeydi bu :) sitesinde yorumlara falan  bakınca yüzlerce kişinin olumlu yorum yaptığını gördüm hatta bir kaç kişinin hayatının tamamen değiştiğini iddaa ediyordu. çok meraklandım ve araştırmaya devam ettim.

zayıflama, Bu kitap özet olarak düşüncelerimizde yatan kilo alma korkumuzu değiştirmeyi öğretiyordu. Düşününce hepimiz kilo almaktan korkmuyor muyuz? yada şu kadar yersem bana kilo yapar diye yemeğimizi azaltmıyor muyuz? Kitap bunların yanlış olduğunu ve "kilo yapan yiyecekler değil, ürettiğiniz düşünceler" olduğunu anlatıyor.  çok heyecalandım ve hemen sipariş verdim. sanırım 2-3 gün içinde geldi. ve zayıflama hemen okumaya başladım, önce fizik kurallarını anlatan bir kitap gibi geldi ne alaka diye düşündüm ama yavaş yavaş okumaya devam edince aslında fizik değil sorunumuzun kendimizde olduğunu anlatan bir kitap olduğunu farkettim.

Kitabı okumaya devam ettikçe hayatım boyunca nelerelerde yalnışlar yaptığımı farkettim. su bile içerken kilo yapıyor düşüncelerine kapıldığımı, birşey yerken acaba kilo mu yapacak diye düşündüğümü farkettim. ve kitaba göre aslında bu düşünceye göre odaklandığımız için kilo aldığmızı öğrettiğini öğrendim. Kitap sizin nerelerde hata yaptığınızı öğreten ve bunları düzeltmenize yardımcı olan harika bir kitap.  Kitabı aldıktan sonra araştırdım ki Egece Sağlık Hizmetleri adı atında bir firma varmış ve beni aradılar. sağolsunlar kitabı okuyup okumadığımı, sürecimin nasıl geçtiğinden çok yakından ilgilendiler.  karanfil çayı çok ama çok yardımcı oldular. onlarında büyük katkısı oldu. kitabı okumayı bırakmıştım onların konuşmaları ile tekrardan başlamıştım.

Özellikle benimle aynı sorunu yaşayan tüm takipçilerime bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. bir kitap hayatınızı değiştirebilir mi ? Evet değiştirebilir. Benim değiştirdi. ve sonuç ortada. yeniden dünyaya gelmiş gibiyim. Sanki yeniden doğdum.


Araştırmak isteyenler için linki veriyorum arkadaşlar.

www.zayiflamada-sonsoz.com
www.facebook.com/zayiflamadasonsoz
çağrı merkezleri :  0216 606 41 46 / çok ilgililerr :)

zayıflama zayıflama karanfil çayı zayıflama

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images